tisdag 5 september 2017

Köpt ordentliga kattlådor

Nu har jag köpt ordentliga kattlådor och hoppas på att slippa sand i hela badrummet. Till toan på nedervåningen köpte jag en stor kattlåda med tak som Maja o Morris kan ha även när de blir stora. Köpte den på djuraffären och den kostade 349 kr. Fyllde den med ca 17 kg sand 😀😀. 


På övervåningen har jag en låda inköpt på IKEA- 59 kr inklusive lock. Bra med lock för då kan man ta med dig lådan o ett enklare sätt. 


Jag och valpen Milton var iväg en sväng och när vi kom tillbaka så sov kissarna i Miltons rum. Eller nu är det alla djurens rum 😀😀


Jag har ett bord när jag fixar Miltons päls. Nu ställde jag det vid fönstret och la en filt på så katterna kan ligga och titta ut. 

1 kommentar:

  1. Vilken fin hund Milton är! På vår sajt Djurcentrum.se skrev vi nyligen om de 100 vanligaste hundnamnen i Sverige och Milton är visst det 66:e vanligaste hundnamnet i hela Sverige med 1393 andra hundar som också har det namnet :-) (https://www.djurcentrum.se/hund/sveriges-100-popularaste-hundnamn-2019/)

    SvaraRadera